calatorie cu nebunie

imagini memorate printre oameni,pietre, lacuri, paduri,caramizi.imagini patate de mancare ,de muzica, de povesti

Mare , Soare , Catararat chiar daca vara mai e doar in soba

Scrie un comentariu

In iulie orice s-ar mai intampla pe langa, pluteste in aer o singura zi : Ziua lui Didi! avand ca scop sa nu ratam ce se intampla in vinerea  inantea zilei  lu Didi, ne-am facut prima parte din vacanta …  : o particica  din carciumile din centru vechi al Bucurestiului,pentru ca nu ne-am incumetat la munca unui antropolog  sa intram in toate , urmand in Vama Veche   sa dam cu ochii, urechea si gustu pe la  ceaunul lui soni, muzica proasta din expirat  ,bancile tari de la amfora si altele. 

      Am baut in ultima zi Cafeaua lui Ovidiu  unde  poate cele mai frumoase zile le -am inceput cu ochii la plaja goala si la mare. Si de fapt  ,  luni dimineata la Stuff ramas mostenire de la dinozauri ,cu ochii-n nisipul aproape gol auzindu-mi prietenii undeva in fundal a fost si cea mai frumoasa.  In ultima zi  am sarit  in masina ca pana in pranz sa sarim de pe stancile de la Tyulenovo . Mai ardem  ceva calorii si facem loc pentru   pranz  ,pentru ca  aproape   nu mai  poti vama  sa trece fara sa te gandesti la  ferma de scoici Dalboka.

   Si cu aceste intamplari  si ne-am starnit  pofta sa ne miscam un pic mai mult , urmand clasic dupa mare sa cautam un loc la munte .

      L-am gasit doar pe Oase cu chef de hoinareala in timpul saptamanii ,care asa cum ne-a obisnuit  cu surprizele ne-a invitat sa cunoastem   unul din cele mai frumoase si racoritoare locuri de catarat vara in august  , Turnul Seciului in Padina. Si da , am pus cortul in backstage la padina fest , festival super misto pentru familisti,poate  ca daca ar fi fost in alta tara ar fi fost plin de rulote . Avea biciclete, tiroliane, panouri de catarat, mtb-uri , staul de tras cu arcu si alte nebunii cat sa -ti alergi trupa toata ziua .Noi ne-am relaxat .Seara cand am ajuns  dupa ce ne-am omenit la cabana la padina pe niste preturi care ar da peste nas cantinelor universtare din Bucuresti, si dupa niste   discutii aprinse despre secretele bucegilor , anturaju select al extraterestrilor si alte obsesii ale oamenilor cu prea mult timp liber , la care Oase mi-a fost un partener nesperant de cooperant,poate si dupa ceva vin prost… am dormit nemaipomenit de bine. A 2-a zi a urmat sa ne cataram in turnul seciului intr-o super atmosfera  , am fost numai noi 3 , toata ziua la umbra, pe 2 trasee ce mi-au facut multa placere, de fapt a fost unul singur al 2-lea mai mult o incercare fiindca ma simteam foarte bine cat sa ma ambitionez sa trag mai mult de mine.

Foto pe care le-am surprins  mi-au servit o mare dezamagire pentru ca dupa ce am uitat  aparatul foto acasa ,am  observat ca nici macar una nu a scapat neatinsa de setarile pentru calitate minima si spatiu redus ! Asa ca pozele mai de gazeta dar amintirile nemaipomenit de aprinse!

   rasaritul se cam trezise:)

si la Turnul Seciului

atmosfera de zi cu zi

si partea cealalta a zonei

Autor: Gump si Sab

Cand ne ascundem pe strazile din Bucuresti timpul nu trece , ofteaza doar si asteapta si el o noua idee. Dar cand am plecat suntem dusi cu toata inima, nimic din noi nu ramane acasa decat timpul sa ne astepte.

Lasă un răspuns

